ما که هستیم؟

https://tajhiznama.com

 

کدام اطلاعات شخصی را جمع‌آوری می‌کنیم و چرا؟

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، اطلاعات فرم نظرات همراه نشانی آی‌پی و سیستم عامل و مرورگر کاربر ذخیره می‌شود.

رسانه

تصویری ارسالی به سایت ممکن است حاوی داده‌های جغرافیایی باشد و بازدیدکنندگان بتوانند  اطلاعات مکانی را از تصاویر استخراج کنند.

کوکی‌ها

اگر نظری در سایت ثبت شود، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب از کوکی‌ها استفاده شود. این برای راحتی کاربر است تا هر بار مجبور نباشد دوباره جزئیات را پر کند. کوکی‌ها یک سال باقی می‌مانند.

اگر از برگه ورود بازدید شود، یک کوکی موقت برای تشخیص این که مروگر کوکی قبول می‌کند یا نه، ایجاد می‌گردد. این کوکی محتوی اطلاعات شخصی نیست و وقتی مرورگر بسته ‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، کوکی‌هایی ایجاد می‌شوند تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش را ذخیره کنند. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال باقی می‌مانند. در صورت انتخاب “به خاطر سپردن”، این داده‌‌ها تا دو هفته باقی خواهند ماند. با خروج از حساب، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر مطلبی ویرایش یا منتشر شود، یک کوکی اضافی در مرورگر کاربر ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله ویرایش شده است و پس از یک روز منقضی می‌شود.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر سایت‌ها

مقالات موجود در سایت ممکن است شامل ویدیو، تصویر، مقاله و غیره باشد. رفتار مطالب جاسازی شده از سایت‌های دیگر درباره حریم خصوصی دقیقا همان طوری است که بازدید کننده از سایت دیگر بازدید کرده است.

این سایت‌ها ممکن است اطلاعات کاربر را جمع‌آوری کنند یا از کوکی‌ها استفاده کنند.

 

ما اطلاعات شما را با کسی به اشتراک نمی‌گذاریم.

اما ممکن است دیدگاه‌ها از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ بررسی شوند.

 

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم؟

نظرات کاربران و جزییات آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند.